Pogoji poslovanja

1. Registracija

Registracija je koristna predvsem za kupca, saj mu omogoča hitro in enostavno naročanje izdelkov brez dodatne poti v trgovino ter pravilno dostavo pošiljke na dom na podani naslov.
Ko kupec želi oddati naročilo, se mora registrirati. Pri prvi registraciji si sam izbere svoje uporabniško ime in geslo, ki ju uporablja pri vseh naslednjih nakupih. Pridržujemo si pravico, da kupca, ki se prvič registrira, preverimo preko telefona, ki ga je navedel.
Z uspešno izvedeno registracijo kupec soglaša s Splošnimi določili poslovanja Clair Internet trgovine. Ob spremembi splošnih določil se podjetje Clair zaveže, da bo kupec o tem tudi ustrezno in pravočasno obveščen.

2. Varstvo osebnih podatkov
Kupec z izvedeno registracijo dovoljuje podjetju Clair zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Podjetje Clair pa se zavezuje pridobljene osebne podatke uporabljati in varovati v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, ki jih kupec navede pri registraciji ali kasnejših spremembah, so namenjeni le poslovanju Clair Internet trgovine in jih podjetje Clair ne uporablja v druge namene ali posreduje tretji osebi.

3. Varnost trgovanja prek interneta
Podjetje Clair kupcu zagotavlja varnost pri naročanju izdelkov in podajanju ostalih osebnih podatkov. Naročilo se shrani v bazo, do katere ima dostop le administrator, ki spremlja potek naročil in jih posreduje izdaji. Za dostop do baze naročil in podatkov sta potrebna uporabniško ime in geslo, ki ga ima samo administrator. Podjetje Clair uporablja način varovanja podatkov, kot je: sistem uporabniških imen in gesel, sistem osebnih kod in podobno.

4. Naročanje
Naročanje v Horizont Clair Internet trgovini poteka po sistemu 24x7 - 24 ur, vse dni v tednu.
Kupec se pred prvim nakupom registrira tako, da odpre nov uporabniški račun. Pri registraciji navede svoje osebne podatke (označeni z * so obvezni), se seznani s pogoji poslovanja in potrdi sprejem le-teh. Kasneje se uporabnik prijavi z uporabniškim imenom in geslom. Blago se naroča v slovenskem jeziku z načinom potrjevanja ogledanih artiklov.
Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v katalogu izdelkov, razvrščenih v blagovne skupine. Za lažje in hitrejše iskanje določenih izdelkov ima kupec na voljo rubriko "iskanje", kjer po nazivu išče izdelke in jih naroči. S potrditvijo naročila je kupec oddal naročilo. Izpolnitev pogodbe (naročila) je enkratna. Potrjeno naročilo se smatra kot sklenjena pogodba med kupcem in podjetjem Clair d.o.o.. Pogodba se vedno (in samo) sklene v slovenskem jeziku. Vsa prejeta naročila oz. sklenjene pogodbe so shranjena v arhivu na sedežu podjetja in so na željo kupca vedno dostopna na vpogled.

4.1. Navodila za naročanje
Vsak uporabnik z namenom nakupa mora prvič opraviti registracijo. S tem poda osebne podatke, potrebne za dobavo blaga in osnovno kontaktiranje, ter se seznami s pogoji poslovanja. Ob registraciji pridobi uporabniško ime in geslo, ki v bodoče uporablja pred nakupom.
V seznamu si ogleda artikle. Pri vsakem artiklu ima možnost navajanja količino istega artikla in potrditveno ikono "Kupim".
Ko poda količino (začetna količina je 1 kos), potrdi ikono "Kupim". Artikel se mu izloči in kupec ima na voljo izbirati med posebnostmi artikla (barva, velikost,...). Če hoče enak artikel različnih dimenzij, barv,... ga mora vsakič znova potrditi. Ko konča izbiro pri enem artiklu, potrdi zeleno ikono z nakupovalno košaro "Kupim".
Prikaže se mu vsebina nakupovalne košarice. Na desni strani ima dve ikoni, s katerima lahko spreminja količino izbranega artikla ali pa ga odstrani s seznama.
Za nov artikel klikne na "Nadaljevanje z nakupom". Tako poljubno niza artikle v nakupovalno košaro.
Ko potrdi željene artikle, klikne na "Blagajna". V tej fazi lahko kupec izbira drug naslov za dostavo, kar označi na dnu trenutne strani.
Po kliku "Naprej" izbira o načinu dostave med poštnim po povzetju ali osebnim prevzemom v trgovini.
Po kliku "Naprej" lahko poda bistveno opombo.
Na koncu dokončno potrdi naročilo, ki ga lahko vidi tudi v lastni elektronski pošti, pravtako pa si ga lahko ogleda na "Stanje vašega naročila".

5. Cene izdelkov
Kupec plača blago po cenah, ki veljajo na dan naročila in je blago na zalogi. Cene veljajo po veljavnem ceniku podjetja Clair in so navedene ob izdelku. Pri morebitni podražitvi blaga, ki ga je kupec že naročil, se kupca obvesti in na njegovo voljo izvede ali prekliče naročilo.

6. Plačevanje
Kupec lahko plačujejo naročene izdelke z: gotovino ob prevzemu blaga.
Pravne osebe ali samostojni podjetniki pa se morajo v primeru plačevanja z odlogom predhodno dogovoriti s prodajalcem.

7. Stroški naročanja, dostave in dostava 
Vse izdelke, naročene v Clair Internet trgovini, dostavimo na dom, v službo oziroma na željeno lokacijo na območju Slovenije. Kupec lahko naročilo tudi osebno prevzame v trgovinah Clair, Zbilje 4H, Medvode in poslovalnico Clair  Maribor, Dupleška cesta 239, Maribor.
Stroški komunikacijskega sredstva (naročanja preko telefona in interneta) se ne razlikujejo od običajne tarife, ki jo kupec običajno plačuje.

7.1. Stroški dostave blaga

Stroški dostave blaga ,se obračunajo po veljavnem ceniku POŠTE SLOVENIJE.
V primeru, da je več paketov za istega prejemnika, se sešteje bruto teža vseh paketov (maksimalno 10 paketov).
O spremembah vas bomo pravočasno obvestili.

7.2. Termini dostave
Naročila, ki jih podjetje prejme do 12. ure istega dne in vsebujejo blago, ki je na zalogi v poslovalnici, bodo poslana kupcu še istega dne, v nasprotnem primeru se kupca obvesti ali je pripravljen počakati na dobavo blaga. Kupec bo blago prejel v teku naslednjega dne na dom oz. želeno lokacijo. Če kupca ni na dostavni lokaciji, ga kurir obvesti po telefonu, ki je dodan pri naročilu oz. registraciji.

Kupec lahko izdelke tudi osebno prevzame v trgovini Clair, in sicer od ponedeljka do petka med 8.00 in 18.00 uro, ter v soboto med 9.00 in 12.00 uro.

7.3. Prevzem blaga
Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti ter ga plačati z gotovino kurirju.
Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga in s svojim podpisom potrdi količinski in kakovostni prevzem blaga.

7.4. Preklic naročila

Ko kupec potrdi naročilo. se ta arhivira v bazi naročil internetne strani. Kupec lahko kadarkoli pred odpremo prekliče svoje naročilo telefonsko ali pisno preko elektronske pošte razen če gre za blago, naročeno izrecno po kupčevi volji.
Pri prodaji blaga po pošti ima kupec pravico, da v petnajstih (15) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od naročila.
Če je kupec blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih (15) dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v osmih dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od naročila. Stroške dostave krije kupec v kolikor je bila dostava izvedena v skladu s splošnimi pogoji.

8. Reklamacije
Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

9. Pomoč
Potrošnik dobi dodatne informacije in pomoč ter reklamacije:
- preko elektronske pošte:boris.struc@horizont-clair.si

Powered by CubeCart
Copyright Devellion Limited 2006. All rights reserved.